воскресенье, 7 апреля 2013 г.

Модуль 8-9

Модуль 8
Цей модуль допоміг мені зрозуміти і осмислити, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів", а саме так, щоб зацікавити учнів до співпраці у подальшій роботі над проектом. перевіряючи роботу учнів намагаюсь виділити, що зроблено гарно, а що необхідно допрацювати, а можливо щось і переробити. Все пізнається в порівнянні і під час роботи.
Модуль 9
Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі себе налаштовувати і направляти у навчанні, також про роль диференційованого навчання - учні не лише виконують поставлену задачу, а й ставлять власні цілі навчання, планують свою стратегію. При задоволенні власних потреб навчання, виникають нові обрії, нові горизонти, покращується мотивація та рівень навчання. Надалі вважаю ще більше уваги приділяти диференційованому навчанню. Враховуючи різні можливості учнів у їхній роботі та суб'єктивні особливості кожного вчитель вдало може коригувати навчальний процес учнів у самостійному здобуванні знань та самостійній роботі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий